Vytvořit úspěšný firemní web nedokážete, pokud se neseznámíte se zákulisím tvorby webu. Nemusíte mít znalosti programátora. To ne. Ale znát význam některých odborných termínů určitě nezaškodí!
V každém případě se musíte zorientovat v základním nastavení webu, aby obsluha webu byla pro Vás co nejjednodušší. A aby Váš firemní web byl co nejefektivnější. Proto byste měli vybrat takovou nabídku struktury webu, abyste byli ve finále spokojeni.
Struktura webu se skládá z takových čtyř základních pilířů:
1. Výběr domény. Doména je vlastně taková adresa Vašich firemních stránek, podle které Vás zákazníci najdou. Pilířem, o který se opírá celé Vaše působení ve světě internetového obchodování.
2. Grafický design. Toto podlaží webu vidí zákazníci. Musí je zaujmout a přinutit je prohlédnout si nabídku produktů Vaší firmy. Tedy nic nepodstatného!
3. CMS systém. To je část webu, ve které Vy můžete bezproblémově měnit obsah svých internetových stránek, aniž byste byli vzděláni v oboru výpočetní techniky.
4. HTML kód. Je to jazyk, který je programátorem již navolen, abyste mohli se svým webem komunikovat v jazyce, který je Vám známý.
Aby Vaše firemní webové stránky mohly zahájit svou činnost, musí být umístěny v prostoru, který se odborně nazývá webhosting. Pokud tedy nemáte vlastní server, poskytovatelé takového prostoru Vám umožňují pronájem umístění webu na internetu.
Bez toho by to opravdu nešlo.
Celé toto všechno zajišťuje nabídka renomovaných firem, které se tvorbou webu zabývají a nabízejí podnikatelům co nejvýhodnější balíčky služeb.
Upřímně řečeno, a přesto to ještě nestačí, pokud si nenecháte strukturu webu sestavit podle takových pravidel, která zaručí snadnou vyhledatelnost na internetu. Co byste asi tak dělali s nádherným a přehledným webem, kdyby jej zákazník ve vyhledávači nenašel? Proto byste měli ještě před spuštěním nechat web projet ještě SEO analýzou, spolu s následnou optimalizací!
Nezařazené